قیمت براکت ال ای دی و معرفی آن در این بخش از سایت فروشگاه اینترنتی فوتون قابل دسترسی می‌باشد که برای اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید و ادامه این مطلب را مطالعه نمایید.
براکت led برحسب فناوری‌هایی که در ساخت به کار رفته است، شامل تعدادی نوع از جمله پاور، اس ام دی و سی او بی می‌باشد.
لامپ‌های ال ای دی انواع متفاوتی دارند که می‌توان به مدل‌های حبابی ، وال واشر، قارچی، زیتونی، اشکی، ادیسونی وگل اشاره کرد. شاید نام گذاری این مدل لامپ led براتون سوال باشد. به این صورت است که با توجه به ظاهرشون نام گرفته‌اند مثلا  لامپ ال ای دی مدل وال واشر طرحی است که در آن تعداد زیادی لامپ در کنار همدیگر به اشکال گوناگونی قرار داده می‌شوند و به این صورت که در کابینت‌های کاری آشپزخانه و حتی ویترین مغازه‌ها استفاده می‌شوند.

چراغ براکت ال ای دی

چراغ براکت ال ای دی یکی از برترین منابع روشنایی در خانه‌های و محل های کار و… می‌باشد و یک چراغLED منفعت‌های یک چراغ روشنایی را دارا می‌باشد.

براکت ال ای دی از نوپاهای واردهای صنعت روشنایی است. و چون قابلیت‌های بدلیل قابلیت های خوب خیلی زود جای خودش را در بازار باز کرد و مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفت.

قیمت براکت ال ای دی را از مشاوران فروشگاه فوتون

بدنه چراغ براکت ال ای دی

از نظر طولی، چراغ براکت ال ای دی به طول 120سانتی متر است.
کفی این چراغ ال ای دی  از جنس آلومینیوم است. که این مورد خودش چند مزیت را دارا است که درحقیقت به طور مثال درآغاز این آلومینیومی بودن کف چراغ بعنوان پایه چراغ استفاده شده و ال ای دی ها داخل ریل داخلی این شاسی آلومینیومی قرار می‌گیرد و در این هنگام گرمای خود را به فلز انتقال می‌دهد و باعث خنک تر شدن نوار ال ای دی می‌شود. در نهایت موجب طول عمر بیشترLED ها می‌شود. و به این دلیل که هیت سینگ خوبی برای نوار ال ای دی ها یمان داریم قادر هستیم نهایت توان را از هر کدام از ال ای دی ها بگیریم .

چراغ براکت led دارای محافظ از جنس پلی کربنات است و در مقابل نور و گرما دارای مقاومت بالا است و تغییر رنگ نمی‌دهد . این حفاظ بعنوان دیفیوزر هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. که از شدت نور چراغ کم می‌کندد تا چشم ها در مدت طولانی خسته نشود .

براکت ال ای دی مستقیما با برق شهر روشن می‌شود و اصلا نیازی به تهیه ترانس و یا درایور ندارد .همینطور ترانس این محصول در داخل چراغ ال ای دی قرار داده شده است.

اما برچسب انرژی این براکت A است.که خود نشان دهنده مفاد زیاد این محصول است.

خرید براکت ال ای دی

اگر شما در نظر دارید هزینه کمتری برای قاب مهتابی ال ای دی داشته باشید یا اینکه در کل فضای کوچکتری دارید پیشنهاد فروشگاه اینترنتی فوتون به شما اینست که چراغ براکت ال ای دی را خریداری نمایید. قیمت براکت ال ای دی نسبت به ما بقی محصولات از مبلغ مناسب تری برخور دار است.

میزان روشنایی این لامپ از مقدار بالایی برخوردار است.
ابعاد براکت ای ای دی برابر است با 120×6.6×4.5 سانتی متر.
قابلیت نصب بر روی فضای سقف و دیوار محل شما دارد.
طول عمر بیش از 15000 ساعت را داراست.
سازگار با  محیط زیست به دلیل عاری بودن از هرگونه مواد سمی جیوه، سرب و گازهای شیمیایی و منطبق بر استاندارد بین‌المللی ROHS
بدون پرتوهای فرابنفش و فروسرخ
نور عاری از لرزش و سوسو (Flicker Free) و کاهش خستگی چشم
محافظ در برابر نواسانات برق

سفارش مهتابی ال ای دی

قبل از خرید براکت مهتابی ال ای دی در آغاز سایز مورد نیاز خود را مشخص نمایید. تلاش کنید از خرید مهتابی ال ای دی بی گارانتی پرهیز نمایید.

چرا که ال ای دی‌ های بعضی از این چراغ ها کیفیت پایینی دارا هستند. مثلا چراغ ال ای دی خطی چینی زود می‌سوزد.جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره خرید محصول و اطلاع از قیمت براکت ال ای دی متناسب با ویژگی های مدنظر خود می توانید از طریق شماره های زیر با کارشناسان فروشگاه اینترنتی فوتون در ارتباط باشید.

۰۹۳۹۴۱۴۱۰۰۷ ||  ۰۲۶۳۴۳۲۲۸۴۷

مزایای چراغ ال ای دی:

 از اولین مزایای لامپ‌های براکت led که اکثر مردم را مجبور کرده است تا از لامپ‌های LED استفاده نمایند، کمتر مصرف کردن برق است.
براکت‌های ال ای دی LED در برابر ضربه، حساس و شکننده نیستند. این موضوع بشدت پراهمیت است که شما همیشه با لامپ‌های فلورسنت نظیر این مشکلات را داشتید.
چراغ براکت ال ای دی به دلیل نداشتن گاز‌های سمی و عدم انتشار اشعه فرابنفش با محیط زیست سازگار هستند. و همینطور گرمای کمتر و نور بیشتری را نسبت با لامپ‌های قدیمی دارند. و طول عمر بالاتر دیگر ویژگی مهم این لامپ‌هاست.

البته اینکه در محیط‌هایی که نمی‌شود روشنایی را نصب نمود به دلیل ارتفاع کم سقف نصب و استفاده مهتابی ال ای دی بهترین راهکار است.

معایب لامپ های ال ای دی:

درحقیقت می‌توان گفت که لامپ‌های ال ای دی در حال حاضر هزینه تولید بسیار بالایی را دارند که با توجه به پیشرفت تکنولوژی رفته رفته تولید این لامپ اقتصادی تر می‌شود.دیگر ضرری که لامپ ال ای دی متحمل شده است اینست که در فضاهای گرم دچار تغییر کارکرد می‌شود و به گرمای زیاد واکنش منفی می‌دهد. الته در بعضی مواقع هم لامپ‌های ال ای دی می‌سوزند. البته این موضوع هم در سری های جدید روبه کاهش است.

از با اهمیت ترین ایرادهای لامپ LED می‌توان  اثرات منفی برروی بینایی را نام برد. بدلیل بالا بودن اشعه‌های نور آبی که در مدت زمان معین می‌تواند به شبکه چشم آسیب بزند.
درحقیقت حالا که با مزایا و معایب براکت ال ای دی آشنا شدید خوب است که بدانید بدلیل دارا بودن مزایای زیاد روز به روز محبوب تر می‌شوند و فروش بسیار بالایی دارند.این پنل‌های روشنایی ویژگی‌های بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می دهند و همینطور بسیار مقرون به صرفه می‌باشند.

نحوه نصب براکت led

اولین مرحله اینست که باتوجه به نیازتان محل نصب را انتخاب نمایید.
دومین مرحله به سوراخ‌های قرار داه شده برروی دسته براکت ال ای دی توجه کنید و مکان نصب مورد نظر را علامت گزاری می‌کنیم.
سه اینکه با یک عدد مته محلی که علامت گزاری کرده اید را سوراخ نمایید و از رول پلاک و پیچ جهت قرار گیری پروژکتور استفاده کنید.
اما توصیه فروشگاه اینترنتی فوتون به شما اینست که برای جلوگیری از ربوده شدن براکت led ، حتما آنرا جوش دهید.
و مرحله آخر حتما حواستان باشد که زاویه دسته نورافکن مودی را در جهت پرتاب نور تنظیم کنید.

تماس با ما فوتون :

آدرس :  استان البرز، کرج، بلوار موذن، پیروزی شمالی، ستاری، صنایع روشنایی فوتون

شماره های تماس :

تلفن ثابت: 02634322847

مدیریت فروش (آرمان نوری) : 09394141007

مدیریت سایت (محمد برجی) : 09354721949

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *