قیمت مهتابی سقفی 60*60 و اطلاعات گسترده درباره محصول و تنوع آن را در این بخش از مقاله مطالعه فرمایید. سایت فروشگاه اینترنتی فوتون در خدمت شما می‌باشد. تا شما محصول مدنظر خود را با کیفیت کامل و اطمینان صد در صد تهیه نمایید.

مهتابی سقفی 60*60

هم اکنون در بازار ایران انواع مختلفی پنل و مهتابی سقفی موجود است. که مهتابی سقفی 60*60 توکار یکی از آنها است.
درحقیقت این پنل دارای فناوری به اسم SMD است. که مزیت‌های بسیار زیادی را برای متقاضیان خود به همراه دارد و از جمله آنها می‌شود. به پخش نور به صورت خیلی وسیع معادل 5400 لومن روشنایی نام برد و همینطور گرمای تولیدی کمتر، عمر طولانی  تر و نور همینطور یکنواخت و بدون قطعی و وصلی از دیگر ویژگی‌های لامپ‌های تولید شده این مهتابی سقفی است.

این چراغ سقفی به دلیل مصرف کم و هزینه‌های ناشی از آن برای فضاهایی چون اداره‌ها، شرکت‌ها و مجتمع‌های تجاری مناسب می‌باشد. و اینکه این پنل سقفی با تولید نکردن هیچ گونه گرمایی در محیط باعث بالا رفتن دمای محیط هم نخواهد شد. مهتابی سقفی 60*60 حتی در اثر خاموش و روشن کردن پی در پی دچار سوختگی نشده و  بعد از کلید زدن روشن می‌شود.

خرید مهتابی سقفی 60*60

استفاده از پنل سقفی 60*60 قادر است تا بیش از 85 درصد در مصرف برق شما صرقه جویی کند. و چون دارای طول عمر بالا هستند. قطعا با یک بار هزینه کردن دیگر نیازی نیست به تعویض زود هنگام آن هم در صورت خرابی فکر کنید. انواع پنل  سقفی 60*60 عاری از مواد سمی و گازهای شیمیایی می‌باشد.به همین علت محصولاتی سازگار محیط زیست به حساب می‌آیند.
نور مهتابی سقفی‌ها همانطور که ذکر شد بدون هرگونه لرزش و سوسو زدن است. و از خستگی چشم جلوگیری می‌نماید. پنل‌های ال ای دی در شکل‌های مربع با ابعاد 30×30 و 60×60 و 120×120 و مستطیلی در ابعاد مختلف ساخته می‌شوند.
و اینکه چراغ‌های پنلی در مدل‌های آویز نیز وجود دارند.

نصب پنل سقفی 60*60

در حقیقت همه ما انسان‌ها اهمیت نور و نورپردازی را می‌دانیم. و متوجه هستیم نور نامناسب فضا تا چه اندازه‌ از جلوه فضا را کاهش می‌دهد.

گاهی هم ممکن است در نورپردازی محیط خود لازم باشد، چراغ ها هم به شکل روکار و هم به شکل تو کار نصب شوند. و همینطور پیدا کردن چراغی با همان ابعاد و میزان نور شاید تا حدی مشکل باشد؛ اما چراغ پنل سقفی 60 * 60 روکار و توکار ال ای دی فروشگاه اینترنتی فوتون قابلیت نصب هم به صورت روکار و هم به صورت توکار را دارا می‌باشد.

اگر به دنبال خرید انواع مهتابی سقفی 60*60 با بهترین قیمت و  کیفیت مناسب هستید که تا مدت‌ها نیازی به تعویض این وسیله یا تعمیر پیدا نکنید. تنها کافی است با مشاوران فروشگاه اینترنتی فوتون تماس بگیرید.

 

ویژگی ظاهری پنل سقفی 60*60:

ابعاد ظریف و زیبا:مهتابی سقفی 60*60از نظر عرضی فقط 18 میلی متر می‌باشد که به طور کلی باریک ترین طراحی امروزه می‌باشد.

پخش نور بالا: پنل ال ای دی 60*60 دارای توان 70 وات می‌باشد.که این خود باعث پخش نور بالا می‌شود و به اندازه چند لامپ قدیمی 50 واتی است.

عدم داشتن فلیکر: فلیکر چیست؟ در حقیقت نوعی از چشمک زدن نور که در زمان کم چشم را خسته و در بلند مدت باعث آسیب به چشم می‌شود. اما مهتابی سقفی 60*60 با نداشتن فلیکر، هیچ آسیبی به چشمان شما وارد نمی‌کند.
دارای طلق و جلوگیری از خیرگی: مهتابی سقفی 60*60 ال‌ای دی توکار دارای یک طلق محافظ می‌باشد. که به دلیل پخش نور یکنواخت از خیرگی چشم جلوگیری می‌کند.

IP40:یک شاخص استاندارد بین‌المللی است که هدف از آن برای در نظر گرفتن میزان جلوگیری پنل‌ها و دسگر محصولات از ورد آلاینده‌ها، گرد و غبار، حشرات، آب و رطوبت است. پنل سقفی 60*60  دارای IP40 است.

ساخته شده از جنس پروفیل آلومینیوم: پروفیل آلومینیوم از مشتقات فلز آلومینیوم است. که بسیار سبک است.

نصب مهتابی سقفی 60*60:

پنل سقفی 60*60 در حقیقت نسل جدیدی از روشنایی‌ها می‌باشند. برای نصب پنل‌های سقفی به دو صورت این عمل انجام می‌شود. به صورت روکار و توکار در سقف‌های کاذب قابلیت نصب دارند.
 نوعی از این مدل چراغ‌ها را می‌شود به صورت آویز هم در محیط‌های مختلف استفاده کرد. این  مدل چراغ‌ها جایگزین بسیار مناسبی برای لامپ‌ها و هم چراغ‌های قدیمی هستند.

مشخصات فنی مهتابی سقفی 60*60:

یک – توان: ۱۰۰ وات (۵۰+۵۰ وات)

دو – محدوده ولتاژ ورودی مهتابی : ۸۵ تا ۲۶۵ ولت

سه – نوع ال ای دی: SMD

چهار – مدل درایور: دو درایور ایزوله

پنج – رنگ نور: سفید آفتابی (زرد) و مهتابی (سفید) و طبیعی (نچرال)

شش – میزان روشنایی: ۱۰۰۰۰۰ لومن

هفت – بهره وری نوری: ۱۰۰ لومن بر وات

هشت – ابعاد: مستطیل ۱۰۰×۱۰۰ سانتیمتر

نه – روش نصب: دو نوع توکار و روکار

ده – جنس بدنه پنل سقفی: آلومینیوم

یازده – رنگ بدنه: استاتیک پودری سفید

دوازده – رده مصرف انرژی: A+

سیزده -کشور سازنده: ایران

چهارده – برند: یکتا افروز

پانزده – گارانتی: ۲۴ ماه

قیمت مهتابی سقفی 60*60 را ازفروشگاه ابنترنتی فوتون جویا شوید.

تماس با ما فوتون :

آدرس :  استان البرز، کرج، بلوار موذن، پیروزی شمالی، ستاری، صنایع روشنایی فوتون

شماره های تماس :

تلفن ثابت: 02634322847

مدیریت فروش (آرمان نوری) : 09394141007

مدیریت سایت (محمد برجی) : 09354721949

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *