قیمت مهتابی 60*60  و اطلاعات گسترده درباره محصول و تنوع آن را در این بخش از مقاله مطالعه فرمایید. سایت فروشگاه اینترنتی فوتون در خدمت شما می‌باشد. تا شما محصول مدنظر خود را با کیفیت کامل و اطمینان صد در صد تهیه نمایید.

چراغ سقفی روکار 60*60

چراغ سقفی روکار 60*60 دارای ولتاژ ۲۲۰ ولت  و تنها 50 وات توان مصرفی دارد .
که در آن از لامپ‌هایی با نوع مدل  LED استفاده شده است.که به واسطه‌ی رفلکتور، همینطور نور پخش مناسبی را به مصرف کننده می‌دهد. و دیفیوزر آن به حالتی باشد که نور را از کناره‌ی چراغ جذب نموده و در کل پنل به صورت یکنواخت پخش می‌کند .

این عملکرد علاوه بر ایجاد کردن نوری یکنواخت، بدون هر گونه اشعه‌ای مضر بوده و در آخر باعث خستگی و خیرگی چشم نخواهد شد. و در کنار آن مصرف انرژی کمتری هم نیز داشته است.که این موضوع نیز باعث کمترشدن هزینه ‌‌های برق به میزان قابل توجهی می‌باشد.

مهتابی 60*60 با دارا بودن این مدل تراشه در ساختار لامپ خود، دارای طول عمر بالا و همینطور بر اثر استفاده طولانی مدت از آن و همینطور خاموش و روشن کردن‌های پشت سر هم دچار سوختگی و یا افت نوردهی نخواهد شد. مهتابی های 60*60 رو کار دارای زاویه‌ی پخش نور 120° است که در دو رنگ مهتابی و یخی موجود است.

شما قادر هستید از طریق فروشگاه اینترنتی فوتوت از هر نقطه ای از کشور ایران اقدام به خرید نمایید. و درب منزل یا محل کار خود به صورت دسته بندی شده تحویل بگیرید.

 

خرید مهتابی 60*60

خرید چراغ سقفی روکار 60*60 یکی از اصلی ترین و کاربردی ترین روشنایی‌ هایی است، که در ساختمان‌های مخصوصا اداری و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این پنل‌ها درحقیقت نسل جدیدی از روشنایی‌ها هستند که هم به صورت روکار و هم به صورت توکار در سقف‌های کاذب قابلیت نصب دارند. مدل دیگر از این چراغ‌ها را می‌توان به صورت آویز نیز در محیط‌های متفاوت استفاده کرد.چراغ سقفی روکار 60*60 جایگزین خوبی برای لامپ‌ها و چراغ های قدیمی می‌باشند. که هم مصرف انرژی کم تری دارند و هم دارای نور آن هم با کیفیت بالاتر و درخشندگی بیشتر در محیط انتشار می‌دهند.

قیمت مهتابی 60*60 را از فروشگاه اینترنتی فوتون جویا شوید.

فروش لامپ مهتابی 60*60

خرید و فروش پنل ال ای دی 60×60 در فروشگاه اینترنتی فوتون ، کاربرد گسترده ای دارد و قادر است روشنایی یکنواختی را با کمترین اندازه سایه و حداقل خیرگی ایجاد نماید. از این نوع چراغ‌ها می‌توان برای تامین نور عمومی در تمامی محیط‌های اداری، تجاری، مجتمع‌های بزرگ، فروشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و حتی در محیط های خانگی استفاده کرد.

مزیت مهتابی 60*60:

  1. یکنواختی نور در چراغ‌های پنلی
  2. صرفه جویی 85 در صدی در مصرف برق
  3. طول عمر بالا
  4. دوستدار محیط زیست

برای اطلاع از قیمت مهتابی 60*60 با فروشگاه فوتون تماس حاصل فرمایید.

یک خرید اینترنتی مطمئن، نیازمند فروشگاهی است که قادر باشد کالاهایی متنوع، باکیفیت بالا و دارای قیمت مناسب در مدت زمانی کوتاه به دست مشتریان خود برساند. و دارای ضمانت بازگشت کالا هم باشد؛ در خدمت شما هستیم با ما تماس حاصل فرمایید.

لوگو فوتون

۰۹۳۹۴۱۴۱۰۰۷ ||  ۰۲۶۳۴۳۲۲۸۴۷

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *