قیمت هالوژن پنلی را از فروشگاه اینترنتی فوتون جویا شوید . و ما با محصولاتی به روز و با کیفیت با مناسب قیمت روز بازار در خدمت شما هستیم.
که اطمینان شما فخر کسب و کار ماست. فروشگاه فوتون در سال 1399 برای بهره بری بیشتر و بهتر، برای مشتریان راه اندازی شد. از اهداف ما ارائه محصول با کیفیت، حذف واسطه، قیمت ارزان و ارسال سریع است.

خرید هالوژن پنلی

درآغاز به این مبحث می‌پردازیم که هالوژن پنلی چیست؟و چه مزایا و کاربردی دارد؟

در حقیقت هالوژن پنلی از دسته تجهیزات و موارد پراهمیت نورپردازی می‌باشد. که تقاضای بسیاری در بازار دارد. البته که کیفیت و جنس محصول بسیار پر اهمیت برای مصرف کنندگان است.
هم اکنون و در عصر حاضر بازار خرید و فروش هالوژن پنلی رونق بسیار خوبی داشته است و همینطور قیمت هالوژن پنلی حائز اهمیت برای خریداران است.که هالوژن‌های پنلی در انواع و اقسام مختلف ایرانی ( داخلی) و خارجی به فروش می‌رسند. این چراغ‌های پنلی که کاربردهای مختلف و بسیاری دارند، در انواع متفاوتی تولید رسیده‌اند. و در فروشگاه‌ها از جمله فروشگاه اینترتی فوتون به فروش می‌رسند.
درواقع چراغ‌های هالوژنی که بسیار شبیه به چراغ‌های قدیمی می‌باشند. و اینکه از چراغ‌های قدیمی به ساخت رسیده اند . و به همین علت طراحی زیبایی دارند البته این را باید گفت که با ظاهر چراغ‌های قدیمی تفاوت دارند. در چراغ‌های قدیمی از لامپ‌هایی با مدل مدادی برای نور دهی استفاده می‌شود که در طی گذشت زمان انواع متفاوتی از آن‌ها روانه بازار شده‌ است و در مدل‌های مختلف، با قیمت مناسب و به صرفه به فروش می‌رسند.

چراغ پنلی

چراغ‌های پنلی انواع متفاوتی بر اساس کاربردشون دارا هستند و علت هم رنگ‌های متفاوت آنها است.در انواع سقف کاذب، مشبک، کشسان، سقف کاذب چوبی، سقف کاذب آلومینیومی و سقف کاذب آلومینیومی مشبک نیز تولید می‌شود.
برای اینکه چشمان شما تداعی نور غروب خورشید یا صبحگاهی از رنگ نور گرم آفتابی استفاده می شود .

همینطور برای محیط‌های دنج ، آرام و استراحت یا مثلا فضایی مثل کافی شاپ از لامپ هالوژن آفتابی برای لذت بخش تر کردن فضا به کار گرفته می‌شود. اما نورهای سرد مهتابی سقفی برای محیط هایی مثل کارگاه ها، فضاهای کاری که محتاج به انرژی بیشتری دارند کاربرد بهتری دارند.
اما مناسب برای اتاق خواب نیستند. رنگ سفید در لامپ‌های ال ای دی رنگی است بین رنگ نور آفتابی و مهتابی و در فروشگاه‌ها،همینطور سالن های انتظار و کارخانه‌ها استفاده می‌شود.

چراغ پنلی را از فروشگاه اینترنتی فوتون تهیه نمایید.برای اطلاع از قیمت هالوژن پنلی با ما تماس حاصل فرمایید.

قیمت چراغ پنلی

در ادامه به مزایا و کاربرد هالوژن پنلی می‌پردازیم:

1.کیفیت نور بسیار عالی و همینطور حالت پخش کنندگی نور در فضا به صورت یکسان

2.مدت عمر بالا. این باعث می‌شود محصول برای مصرف کننده به صرفه باشد.

3.دارای تکنولوژی ال ای دی

4.قابلیت تنظیم رنگ و میزان تابش نور از هالوژن‌های پنلی.

5.مقاومت بالا در برابر ضربه

6.دارای آزادی عمل

6.تولید حرارت به صورت حداقلی . ضخامت بسیار کم

7.دارای طیف رنگی متفاوت

6.دوست دار و ساز گار با محیط زیست

7.رفتار و عمل مناسب در برابر ولتاژتغذیه ناپایدار

برای اطلاع از قیمت چراغ پنلی با فروشگاه اینترنتی فوتون تماس حاصل فرمایید.مسئولان فروش مادر پاسخگوی شما هستند.

قیمت لامپ ال ای دی سقفی هالوژن

برای خرید لامپ ال ای دی و مطلع شدن از قیمت هالوژن پنلی با فروشگاه اینترنتی فوتون تماس حاصل فرمایید که اما توصیه ما به شما اینست که حتما در هنگام خرید پنل هالوژن از جنس بدنه پنل اطمینان حاصل فرمایید.
در بازار ایران لامپ ال ای دی سقفی در دو مدل بدنه پلاستیک و بدنه به جنس آلومینیوم وجود دارد. حقیقتا چیپ داخل چراغ پنلی هالوژن اگر بدنه پنل آن به جنس پلاستیک باشد دفع حرارت انجام نشود به چیپ آسیب می‌رسد.در صورتی که  در پنل های بدنه جنس آلومینیوم باشد دفع حرارت انجام می‌شود و همین دلیل شد تا طول عمر پنل هالوژنی افزایش داشته باشد.

 

هالوژن پنلی COB

چراغ COB در دسته جدیدترین محصولات روشنایی قرار دارند که شبیه و طبق تکنولوژی روز دنیا به ساخت می‌رسند. این روزها نسبت به محصولات روشنایی قدیمی تر کاربرد بیشتر و به صرفه‌تری دارند. دلیل نامگذاری این مدل چراغ‌ها اینست که در مدل ساختمان داخلی سیستمهای روشنایی COB که به صورت دو صورت روکار یا توکار به کار می‌روند. 
cob چیست ؟ کلمه COB مخفف شده عبارت Chips on Board است. که به معنای چیپ های الکترونیکی چسبیده شده بر روی بردهای الکترونیکی می‌باشند. در این نوع لامپ‌ها تعداد خیلی زیادی چیپ یا دیود کنار هم قرار دارند. که به شکل یک منبع نورانی به چشم می‌آید. از مزایای استفاده از چراغ‌های COB مصرف کمتر انرژی، طور عمر زیاد و تولید نور عالی با کیفیت بالا می‌باشد.

قبل از خرید هالوژن پنلی در آغاز سایز مورد نیاز خود را مشخص نمایید. تلاش کنید از خرید مهتابی ال ای دی بی گارانتی پرهیز نمایید.

چرا که ال ای دی‌ های بعضی از این چراغ ها کیفیت پایینی دارا هستند. مثلا چراغ ال ای دی خطی چینی زود می‌سوزد.جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره خرید محصول و اطلاع از قیمت هالوژن پنلی متناسب با ویژگی های مدنظر خود می توانید از طریق شماره های زیر با کارشناسان فروشگاه اینترنتی فوتون در ارتباط باشید.

۰۹۳۹۴۱۴۱۰۰۷ ||  ۰۲۶۳۴۳۲۲۸۴۷

تماس با ما فوتون :

آدرس :  استان البرز، کرج، بلوار موذن، پیروزی شمالی، ستاری، صنایع روشنایی فوتون

شماره های تماس :

تلفن ثابت: 02634322847

مدیریت فروش (آرمان نوری) : 09394141007

مدیریت سایت (محمد برجی) : 09354721949

2 دیدگاه در “قیمت هالوژن پنلی

  1. شایان گفت:

    من این محصول سفارش دادم نور خیلی خوبی داره.ازتون ممنونم

  2. نوشا گفت:

    با سلام
    میخواستم تشکر کنم بخاطر کیفیت و قیمت خوب هالوژن پنلی شما. من برای نورپردازی باغ تالار ازین نوع استفاده کردم و واقعا راضی هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *