قیمت چراغ خطی روکار را از فروشگاه اینترنتی فوتون تهیه نمایید . ما با محصولاتی به روز و با کیفیت با مناسب قیمت روز بازار در خدمت شما هستیم.

فروشگاه اینترنتی فوتون برای بهبود کیفیت در خرید و فروش چراغ‌ خطی روکار (چراغ‌های ال ای دی خطی روکار) موارد قابل توجهی را خدمت شما عزیزان قابل ارائه می‌کند تا از آن بهره ببرید. ما در خدمت شما هستیم تا انواع چراغ‌های خطی LED روکار را برای شما فراهیم آوریم تا شما خرید مطمئنی را داشته باشید. نورپردازی با چراغ‌های خطی روکار به دلیل انعطاف پذیری بالا، عملکرد بسیار مناسب و جذابیت بالا مورد توجه عموم قرار گرفته است.

مطالعه بیشتر : چراغ سوله‌ای ال ای دی

چراغ خطی روکار

چراغ‌های خطی انواع متفاوتی دارندو  قابلیت استفاده بالایی دارند از جمله :

یک : چراغ خطی توکار

دو : چراغ خطی روکار

سه : چراغ خطی توکار بدون هیچ گونه فریمی

چهار : چراغ خطی دفنی

پنج : چراغ خطی به صورت استوانه ای

مطالعه بیشتر : براکت ال ای دی

و البته ویژگی‌های بسیار زیادی دارند:

انعطاف پذیری بالا : چراغ خطی را می‌توان به طور تقریبی در هر مدل سقف یا هر نوع دیواری نصب نمود. شما قادر هستید به شکل سطحی و روکار، معلق، و توکار و شبکه‌ای آنها را نصب بنمایید. بعضی از محصولات روشنایی خطی، طیف وسیعی از اشکال اتصال L گوشه و یا اتصالات T شکل و متقاطع را هم ارائه می‌دهند. این مدل اتصال همراه با ویژگی‌هایی از طول‌ها و … را برای دست طراحان نور و معماران داخلی را باز خواهند گذاشت.
اما این موضوع چه اهمیتی دارد؟خب واضح است این انعطاف پذیری بالای چراغ‌ تنوع در اتصالات به طراحان نور اجازه می‌دهد تا طراحی‌های واقعا منحصر به‌فردی را با نورپردازی که می‌تواند متناسب با اتاق طراحی شود، ارائه دهند.

عملکرد بسیار  بالا: LED‌ها نور جهت‌دار ارائه می‌دهند و نیاز به بازتابنده‌ها و دیفیوزرهای سنتی را کمتر می‌کنند که کارایی را افزایش دهند.

ظاهری: بیشتر اوقات داشتن عملکرد عالی کافی نمی‌باشد. محصول روشنایی باید با طراحی خیره کننده‌ای داشته باشد و درحقیقت از این رو چراغ خطی روکار یک محصول بسیار عالی برای نورپردازی داخلی ساختمان‌ها است.

چراغ خطی روکار

مطالعه بیشتر : پروژکتور ال ای دی

خرید چراغ خطی روکار

این مدل از چراغ‌های خطی اغلب در سقف‌های کاذب مثل کناف اجرا می‌شود. عرض فریم‌های متنوع این ویژگی را فراهم می‌سازند تا براساس نوع معماری محیط بتوان فریم مناسب را انتخاب نمود.
این مدل از چراغ‌های خطی هم به دلیل تامین کننده نور اصلی محیط و هم به عنوان نورخطی استفاده می شود. البته این مدل چراغ‌ها در سایر متدها از جمله چوب، سنگ و … نیز قابلیت اجرا دارد.

چراغ‌های خطی دو فرم مختلف قابل اجرا است:

یک : چراغ روکار

دو : چراغ آویز

مطالعه بیشتر :مهتابی 60*60

چراغ خطی روکار برای محیط‌هایی که سقف کاذب وجود ندارند یا معماری خاصی مد نظر طراح پروژه است راهکار بسیارمناسبی است و همچنین مدل آویز هم می‌تواند راهکار خوبی برای سقف‌هایی با ارتفاع زیاد باشد و یا وقتی که نیاز داریم چراغ به مرحله آخر مد نظر نزدیک باشد مانند :میز کار، میز کنفرانس یا یک میز پذیرش و …
مثل چراغ خطی توکار این مدل نیز در اندازه‌های مختلف در دسترس هستند.
البته این را بدانید که ارتفاع‌های متفاوت این چراغ نیز به نوعی در معماری قادر است نقشی ایفا کنند.

مطالعه بیشتر : هالوژن پنلی

فروش چراغ خطی روکار

فروشگاه اینترنتی فوتون برای محصولات خود عملیات نصب را هم به انجام می‌رساند. اما اعمال نصب به این گونه می‌باشد که پایه چراغ‌های خطی روکار LED معمولا داخل شیارهای مابین بافل‌های چوبی و یا فلزی و یا اینکه روی سقف و دیوار، به راحتی و با یک عدد  پیچ و رول پلاک نصب می‌‌شوند.

از چراغ‌های خطی روکار در چه فضاهایی استفاده می‌شود؟
از چراغ‌‌های خطی  در محیط‌هایی استفاده می‌شود که امکان ایجاد شیار و شکاف یا برش درون دیوار یا سقف وجود نداشته باشد. یا همچنین محدودیت اندازه ارتفاع مانع از نصب چراغ خطی روکار شود.
در چراغ خطی روکار، بدنه چراغ خطی نیز به عنوان قسمتی از دیزاین در نظر گرفته می‌شود. و همینطور در دید قرار خواهد گرفت. بنابراین می‌شود چراغ‌‌های خطی روکار را با رنگ بدنه به صورت اختصاصی تولید کرد.

مطالعه بیشتر : هالوژن سقفی

همینطور اینکه نورهای خطی روکار هم با تامین شارژ نوری مناسب در همه شکل‌های هندسی قابل سفارشی‌سازی هستند. این چراغ‌های خطی قابلیت جابجایی را دارا هستند و می‌توان آنها را با تغییر در دکوراسیون داخلی، به یک محل جدید منتقل کرد.

برای اطلاع از قیمت چراغ خطی روکار با فروشگاه اینترنتی فوتون تماس حاصل فرمایید.در خدمت شما هستیم.

موارد مهم بر روی قیمت چراغ خطی

موارد مختلفی در قیمت چراغ های خطی روکار تأثیر دارند که آن‌ها را معرفی می‌کنیم:

از جمله کیفیت محصول و ضمانت کنترل کیفیت و ظرافت در ساخت و مدل نصب و میزان پخش شدن نور و یکنواختی آن . همینطور میزان کیفیت قطعه های چراغ خطی و اندازه چراغ و تخصص تولید کننده.

مشخصات مهم هنگام خرید چراغ‌ های خطی

از مشخصه‌های مهم که باید در خرید چراغ‌های خطی روکار توجه نمایید، برند سازنده این نوع از چراغ‌ها است.
چراغ خطی روکار به‌ علت تولید بالای آن انواع بسیار زیادی از برند‌های آن در بازار موجود می‌باشد، شما در آغاز باید از برند معتبر این نوع از چراغ خطی را خریداری کنید و هم اینکه باید برند شما از تکنولوژی بالا برخوردار باشد. و به‌علاوه گارانتی داشته باشد. که اگر نداشته باشد از خرید آن خودداری نماییدبه این علت که نه‌تنها عمر کمی خواهد داشت بلکه اینکه باید هزینه‌ی بیشتری برای دوباره نصب کردن ان پرداخت کنید. تیم فنی فروشگاه اینترنتی فوتون برای نصب و فروش چراغ خطی رو کار در خدمت شما می‌باشند.

تماس با ما فوتون :

آدرس :  استان البرز، کرج، بلوار موذن، پیروزی شمالی، ستاری، صنایع روشنایی فوتون

شماره های تماس :

تلفن ثابت: 02634322847

مدیریت فروش (آرمان نوری) : 09394141007

مدیریت سایت (محمد برجی) : 09354721949

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *