قیمت چراغ خطی توکار و اطلاعات گسترده درباره محصول و تنوع آن را در این بخش از مقاله مطالعه فرمایید. سایت فروشگاه اینترنتی فوتون در خدمت شما می‌باشد. تا شما محصول مدنظر خود را با کیفیت کامل و اطمینان صد در صد تهیه نمایید.

خرید چراغ خطی توکار

هم اکنون مدرن و باکلاس بودن فضاها موجب شده تا برای روشنایی فضاها از تجهیزات روشنایی جدیدی و به صرفه‌تر استفاده شود. چراغ‌های خطی توکار، سیستم روشنایی کاملا تازه‌ای هستند که از مهم ترین ویژگی‌های آن‌ها می‌توان به مصرف انرژی کمتر اشاره نمود. چراغ خطی توکار استفاده‌های زیادی دارد به این صورت که هم برای نورپردازی محیط و هم برای تزیین فضاهای مختلف کاربرد دارد. این چراغ‌ها جز اینکه نور کافی را فراهم می‌کنند حس خوب و آرامش‌بخشی را هم ایجاد کنند.

برای نصب و بهره وری از چراغ‌های خطی به دو صورت می‌توان آنها نصب نمود و استفاده کرد. علاوه بر توکار، می‌توان آن‌ها را به صورت چراغ خطی روکار و چراغ خطی آویز نیز نصب نمود. چراغ‌های خطی را  متناسب با کاربردشون در فضا و همینطور نوع طراحی نورپردازی به صورت‌های متفاوت در طراحی نورپردازی داخلی استفاده کرد.

فروش چراغ خطی توکار

در ادامه به توضیح انواع چراغ خطی توکار خواهیم پرداخت.

چراغ خطی توکار LED می‌شود هم فریم دار (لبه دار) یا بدون فریم (بدون لبه) باشد.

در مدل بدون فریم، فقط منبع نور مشخص می‌باشد. و لبه‌های فریم در صورت کار دیده نمی‌شوند. به‌ این‌ ترتیب، جلوه خیلی مدرنی در محیط ایجاد می‌نماید. و قیمت چراغ خطی توکار بدون لبه خیلی بیشتر از نوع فریم دار می‌باشد. البته اینکه نوع فریم دار هم با توجه به نوع کاربرد و معماری‎‌ای که دارد جلوه خیلی خاصی به محیط می‌دهد.

چراغ‌های خطی توکار ال ای دی به علت انعطاف پذیری، کارایی بالا و زیبایی ظاهری‌شان خیلی معروف می‌باشند. البته اینکه چراغ‌های خطی را می‌توان بر روی انواع سقف‌ها نظیر :کناف، کاذب و معمولی و … نصب و راه‌اندازی کرد.

برخی از مدل‌های آنها به شکل L هستند و برای نصب در گوشه‌های سقف بسیار مناسب می‌باشند. تنوع در ساختار و نوع ظاهری آنها باعث شده تا مهندسان قادر باشند، طراحی و نورپردازی زیبایی را در پروژه‌هایشان ارائه دهند.

از نظر زیبایی و جلوه چراغ‌های خطی روکار نیز دارای اندازه و اشکال متفاوتی از جمله: مربعی شکل، مستطیلی و دایره‌ای و L شکل و همینطور T می‌باشند و به همین علت با استفاده از آن‌ها می‌توان به‌راحتی دکوراسیون داخلی خاصی را ارائه نمود.
از نظر نورپردازی هم همچنین انواع متفاوت این چراغ‌ها دارای رنگ و شدت مختلفی از جمله: سفید، آفتابی (حالت زرد کم رنگ)و یخی هستند که با توجه به طراحی محیط، می‌شود از نمونه‌های مختلف آن استفاده نمود.

ویژگی‌های چراغ خطی

ساختار چراغ‌های خطی ال ای دی ویژگی‌ها و مشخصه‌هایی را  دارا هستند که استفاده از آن مزیت‌های زیادی را برای فرد مصرف‌کننده ایجاد می‌نماید. بعضی از این موارد شامل لیست‌ زیر هستند:

  • منابع نوری دارای جهت‌ هستند که این موضوع باعث کمتر شدن نیاز به بازتابنده‌ها و پخش‌کننده‌های نور می‌شود. این بازتابنده‌ها قادر هستند نور را در داخل چراغ‌ها، به دام بیندازند و همینطور کارایی آن را کمتر می‌کنند.
  • مدل‌های چراغ خطی توکار انرژی را به‌طور مؤثرتری نسبت به دیگر لامپ‌ها، به نور تبدیل می‌نمایند (البته این را بدانیم که گرمای کمتری تولید می‌کنند) و در زمانی که  با پیشرفت در طراحی چراغ‌ها همراه شوند، منجر به بهتر شدن کارایی آن‌ها می‌شوند.
  • چراغ خطی توکار تقریباً بدون هیچ گونه تأخیر در عملکرد روشن شدن و حتی در فضاهای سرد است،  و بیشترین حد روشنایی را از خود نشان می‌دهند. این موضوع موجب می‌شود LED‌ها برای استفاده در مکان‌های خیلی سرد مثل یخچال، فریزرها سردخانه و … یک انتخاب  کاملا هوشمندانه تبدیل شوند.
  • در مواجهه با شکستگی و لرزش‌های سنگین مقاومت بالایی دارند. زیرا فلامن یا لامپ شیشه‌ای را ندارند.
  • در هنگام  مطابقت با کاربرد، دارای ماندگاری بیشتری هستند و هزینه‌های نگهداری را بسیار کمتر می‌کنند.
  • چراغ‌های خطی توکار و چراغ‌های خطی روکار ، فاقد هرگونه جیوه هستند و به همین دلیل می‌توانند سموم موجود در فضا را کاهش دهند و به حفاظت از محیط‌زیست اقدام کنند.
  • چراغ خطی توکار ظاهری لوکس و بسیار زیبا دارند و طرح‌های جدید و خاصی ار آنها به تولید رسیده است.
  • قادر هستند نورهایی با رنگ‌های مختلف ایجاد نمایند که استفاده از آن‌ها در دکوراسیون را ممکن ساخته است.
  • به دلیل کم بودن در مصرف انرژی و طول عمر بسیار بالا، قیمت چراغ خطی توکار خیلی مقرون به صرفه می‌باشد.

تماس با فوتون

برای اطلاع از قیمت چراغ خطی توکار با فروشگاه فوتون تماس حاصل فرمایید.

یک خرید اینترنتی مطمئن، نیازمند فروشگاهی است که قادر باشد کالاهایی متنوع، باکیفیت بالا و دارای قیمت مناسب در مدت زمانی کوتاه به دست مشتریان خود برساند. و دارای ضمانت بازگشت کالا هم باشد؛ در خدمت شما هستیم با ما تماس حاصل فرمایید.

لوگو فوتون

                                                                                                 ۰۹۳۹۴۱۴۱۰۰۷ ||  ۰۲۶۳۴۳۲۲۸۴۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *