قیمت دستگاه مونتاژ smd را از فروشگاه اینترنتی فوتون تهیه نمایید . ما با محصولاتی به روز و با کیفیت با مناسب قیمت روز بازار در خدمت شما هستیم.
اطمینان شما فخر کسب و کار ماست. فروشگاه فوتون در سال 1399 برای بهره بری بیشتر و بهتر، برای مشتریان راه اندازی شد. از اهداف ما ارائه محصول با کیفیت، حذف واسطه، قیمت ارزان و ارسال سریع است.

خرید دستگاه مونتاژ smd

فروشگاه اینترنتی فوتون این افتخار را دارد که با بهره گیری از پیشرفته ترین دستگاه‌های مونتاژ در فروشگاه خود و همینطور بهترین کارشناسان و نیروهای الکترونیک خدمات نظیر فروش و نصب را ارائه می‌دهد.

در کل pick & place یا به اختصار (P&P) یک ماشین خیلی مهم در صنایع مختلف است. این ماشین برحسب مکش هوا کار می‌کند. و قابلیت بلند کردن و چرخاندن قطعات،  جایگذاری دقیق قطعات در جای قرارداده شده بر روی مدار چاپی را دارد.

با دستگاه مونتاژ smd شما دیگر نیازی ندارید برای مدیریت تمامی قطعات و همینور در پروژه‌های پیچیده،زمان زیادی بگذارید. ویژگی مدیریت دقیق دستگاه‌های مونتاژ SMD  به شما کمک شایانی  می‌کند تا از مشکلاتی مثل تموم شدن قطعات، نصب یک قطعه اشتباه و … که باعث وقفه و توقف در خط تولید می‌شوند اجتناب نمایید.

با این مدل ابزارهای قدرتمند شما با خیال راحت و مدیریت درست و آسان می توانید تمام طول روز خط تولید خود را در حال کار نگه‌داری کنید.

ویژگی های دستگاه مونتاژ smd

  • کیفیت بالا
  • قیمت به صرفه
  • نتیجه گرایی تمامی پروژه‌ها
  • تامین قطعات
  • تضمین بالاترین کیفیت
  • حداقل زمان

برای اطلاع از قیمت دستگاه مونتاژ smd با ما تماس حاصل فرمایید.

فروش دستگاه مونتاژ smd

فروش دستگاه مونتاژ smd با فروشگاه اینترنتی فوتون.

همینطور که دیگر جهت تولید و مونتاژ برد‌های SMD محصولات دیگر مثل دستگاه چاپ و خمیر قلع، دستگاه oven مادون قرمز و کاتر‌های فیبر از محصولات شرکت Renthang و Neoden را در اختیار شما هموطنان گرامی قرار می‌گیرد.

3 برند برتر تولیدکننده دستگاه مونتاژ SMD شامل Mycronic (مایکرونیک) ،JUKI Automation Systems (سیستم اتوماسیون جوکی) ،DDM Novastar (دی دی ام نوا استار).

کاربرد دستگاه smd

از کاربرد مهم دستگاه مونتاژ smd می‌توان به مونتاژ قطعات آن هم با تکنولوژی سطحی SMT نام برد. دستگاه smd این وظیفه را دارد که قطعات را از نوار قطعه قرار داده شده در دستگاه برداشته، و دقیقا در جایگاه مورد نظر بر روی مدار چاپی قرار می‌دهد.

دسته بندی قطعات هم از دیگر کاربردهای این دستگاه می‌باشد.به این صورت که  با سرعت بالا قطعه را از نوار طراحی و قرار داده شده جدا می‌کند و در یک بسته بندی درست قرار می‌دهد. اینجاست که دستگاه مونتاژ SMD باعث می‌شود هزینه‌های مربوط به دسته بندی تا حدودی کاهش می‌یابد و یک مزیت رقابتی عالی به حساب می‌آید .بسته بندی فله ای به این صورت است که توسط یک دستگاه P&P به سیستم پیشرفته پردازش تصویر مجهز است.قطعات از این مکان‌ها برداشته می‌شودو در نوار قطعات به صورت درست جای می‌گیرد.

اما در آخر این دستگاه محصولات معیوب را بررسی کرده و به شما تحویل می‌دهد.

برای خرید دستگاه مونتاژ SMD با فروشگاه اینترنتی فوتون تماس حاصل فرمایید در خدمت شما هستیم.

حال سوال اینست اصلا قطعه smd چه نوع قطعه یی می‌باشد؟؟؟

قطعه smd چیست؟

به قطعه‌هایی که برروی برد یا پشت برد به مونتاژ می‌رسند قطعات SMD گفته می‌شود ، و لغت SMD  مخفف عبارت Surface Mount Device است . به این معنا که پایه قطعات از داخل برد عبور نخواهد کرد و روی پد‌هایی که روی برد یا پشت برد وجود دارد قرار می‌گیرد. قطعات smd مانند قطعه‌های خازن ، سلف ، ال ای دی، مقاومت و … دارای سایز‌های مختلفی چون 402، 603 و … می‌باشند. البته قطعات smd  وجود دارند که سایز مخصوص به خود را دارند.

قیمت دستگاه مونتاژ smd

تماس با ما فوتون :

آدرس :  استان البرز، کرج، بلوار موذن، پیروزی شمالی، ستاری، صنایع روشنایی فوتون

شماره های تماس :

تلفن ثابت: 02634322847

مدیریت فروش (آرمان نوری) : 09394141007

مدیریت سایت (محمد برجی) : 09354721949

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *