قیمت پروژکتور ال ای دی و اطلاعات گسترده درباره محصول و تنوع آن را در این بخش از مقاله مطالعه فرمایید. سایت فروشگاه اینترنتی فوتون در خدمت شما می‌باشد. تا شما محصول مدنظر خود را با کیفیت کامل و اطمینان صد در صد تهیه نمایید.

پروژکتور  LED 

در حقیقت نوعی قطعه الکترونیکی می‌باشد که از یک دیود نوری تشکیل شده است. و دیود نوری برای ایجاد نوری با ویژگی یکنواخت و شفاف به منبع تغذیه مناسب متصل می‌‌شود. و پروژکتور ال ای دی  یکنوع لامپ ال ای دی می‌باشد که دارای قدرت بسیار بالا و همینطور نور زیاد می‌باشد.استفاده پروژکتور های ال ای دی در محیط های بسیار وسیع است که شما را به روشنایی دلخواهتان می‌رساند.

فروشگاه اینترنتی فوتون انواع پروژکتور ال ای دی،از نوع COB، از نوع power و SMD را از برترین برندها، با مناسب‌ترین قیمت به شما ارائه می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر درباره انتخاب بهترین نوع پروژکتورهای LED و خرید آنها با قیمتی به صرفه تنها کافی است با مسِولان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

۰۹۳۹۴۱۴۱۰۰۷ ||  ۰۲۶۳۴۳۲۲۸۴۷

خرید پروژکتور ال ای دی

خرید پروژکتور ال ای دی برای شما مزایایی دارد. که در این بخش به مزایای این پروژکتور می‌پردازیم: 

1.مصرف انرژی برق کمتر در مقایسه با دیگر محصولات روشنایی

2.مدت عمر زیاد

3.مقاومت با در شرایط متفاوتو مختلف آب و هوا

4.نصب در محیط آزاد

5.توان بسیار زیاد و همینطور نور وسیع حتی برای محیط های گسترده

6.ایجاد گرمای کم و بدون نیاز به سیستم خنک کننده

7.سازگار با محیط زیست

8.سبک و موجوددر ابعاد جمع و جور

خرید لامپ ال ای دی

پروژکتور‌های ال ای دی رنگ‌هایی تولید می‌کنند که بدون هیچ احتیاجی به فیلتر رنگی بسیار بالا و درخشندگی ایجاد می‌کنند. طیف نور هم بدون هیچ لرزشی خواهند بود. همینطور می‌توان با استفاده از مدل لنز‌های متنوع، زاویه تابش نور را تغییر داد و هم برد آن را افزایش داد یا متمرکزشان کرد. در هنگام روشن کردن پروژکتور LED در کمتر از یک ثانیه، روشنایی به بیشترین نور خود می‌رسد، می‌شود این شدت نور را با توجه به شرایط موجود درست کرد. این سرعت زیاد در روشن شدن، بلافاصله بعد از خاموش شدن هم امکان پذیر است. به علت کم بودن اندازه هزینه انرژی در پرژکتور ال ای دی حرارت درست شده توسط آن نیز حداقل می‌باشد. این چراغ با روشن و خاموش شدن‌های پشت سر هم دچار مشکل نخواهد شد.

قیمت پروژکتور led

قیمت پروژکتور‌های ال ای دی را عوامل متعددی تعیین می‌نمایند که در ادامه به بیان هر یک از موارد می‌پردازیم:

نوع لامپ ال ای دی: لامپ‌های led انواع متفاوتی دارند که به طور کلی هفت مدل می‌باشند.

1.لامپ ال ای دی مدل فیلامنتی

2.لامپ ال ای دی از دو مدل شمعی معمولی و شمعی اشکی

3.لامپ led مدل استوانه ای

4. لامپ led مدل هالوژنی

5.لامپ ال ای دی به صورت مهتابی

6.لامپ ال ای دی گرد

7. لامپ طرح گل و قارچی

تعداد نورافکن‌های استفاده شده در پروژکتور

کاربری محصول: اینکه پروژکتور ال ای دی خریداری شده را برای چه کاربردی در نظر گرفته‌اید.

شدت نور پروژکتور : بسته به توان و شدت نور تولید شده توسط پروژکتور قیمت آن متفاوت است.

مرکز فروش محصول: اینکه پروژکتور led را از چه فروشگاهی خریداری می‌نمایید. فروشگاه اینترنتی فوتون با مناسب ترین قیمت محصولات خود را به عرضه می‌رساند تنها کافیست با ما تماس حاصل فرمایید.

برند تولید کننده پروژکتور:برندهای زیادی تولیدکننده پروژکتور ال ای دی می‌باشند مثل دیتا ،تکنوتل، مازی نور و آلتون رای و …

کلاس حفاظتی بدنه پروژکتور : اینکه بدنه محصول دارای چه مقاومتی و چه IP ای می‌باشد. مقاومت در برابر باد و نور و …

گارانتی : گارانتی ازآن دسته از موارد مهمی است که در خرید تمامی محصولات باید در نظر داشته باشید. عرضه پروژکتور ال ای دی با گارانتی با بدون گارانتی خیلی تفاوت دارد. معمولاً پروژکتورهای led موجود در بازار از 6 ماه تا 5 سال گارانتی دارند.

انواع پروژکتور led 

  • پروژکتور ال ای دی از نوع SMD
    SMD مخفف عبارت Surface Mounted Device است. قطعه‌های الکترونیکی خیلی کوچکی که در بیشتر دستگاه‌ های الکترونیکی که در این نسل تولید شده‌اند و کاربرد دارند در این پروژکتور ال ای دی  اس ام دی نیز وجود دارند. در پروژکتورهای SMD، تعداد خیلی زیادی ال ای دی جدا از هم با بسته‌ بندی به نوع SMD در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند.
  • پروژکتور ال ای دی از نوع  COB
    COB مخفف عبارت  انکلیسی Chips ON board می‌ باشد. در پروژکتر COB یک چیپ استفاده شده است و همه نور را در یک منطقه کوچک جمع می‌‌نماید. کاربرد این پروژکتور برای زاویه‌ نور کمتر و تمرکز نوری روی یک بخش است.
  • پروژکتور POWER
    پروژکتور  led از نوع پاور دارای نور خروجی به رنگ سفید یخی که از مجموع چند پاور ال ای دی ساخته می‌‌شود.

کاربرد انواع پروژکتور  LED

وابسته به این مورد که شما تمایل دارید این نوع از محصولات روشنایی فروشگاه اینترنتی فوتون را در چه محیطی نصب واستفاده نمایید، شما قادر هستید از محصولاتی با توان‌ها و منابع نوری متفاوت استفاده کنید. مثلا پروژکتور‌های رنگی در مواردی استفاده خواهند شد که شما قصد زیباتر کردن یک فضا را دارید. به طور مثال در باغ‌ها، رستوران‌ها، پارک‌ها و همینطور در تالارهای عروسی می‌توان از پروژکتور ال ای دی استفاده نمود .

اما پروژکتور COB به علت توان بالا و قدرت پرتاب نور بسیار، مناسب می‌باشد برای نصب در فضای آزاد و همینطور محیط‌هایی با متراژ زیاد . همینطور که محصولات اس ام دی برای تامین روشنایی داخلی در محیط‌های گوناگونی استفاده می‌شوند. 

از کاربرد این محصول روشنایی می‌شود به مواردی چون:

  • تزیین نمای بیرونی ساختمان‌ها
  • تامین کردن روشنایی فضای آزاد آن هم در محیط‌های با متراژ بسیار زیاد
  • ایجاد نور در فضای پارک‌ها
  • هندل روشنایی سطح شهر و تجهیزات شهری مثل پل‌ها و تونل‌ها

قیمت پروژکتور ال ای دی 30 وات

پروژکتور LED محصولاتی بسیار باکیفیت هستند که راندمان نوری بالا و مقاومت مناسبی نسبت به نوسانات و تنش‌های الکتریکی شبکه برق دارند.

نورپردازهایی با کاربرد متنوع و چراغ های پر قدرت است که با بالانرین بازدهی راندمان  توسط فروشگاه اینترنتی فوتون عرضه می شود. این کالا طبق جدیدترین استاندارد های جهانی تولید شده و به عت مصرف انرژی کم، از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است. همچنین طراحی خاص مطابق جدیدترین اصول فناوری روز دنیا باعث تولید محصولی مقاوم با کیفیت بالا شده است.

مهم ترین خصوصیت محصولات فروشگاه اینترنتی فوتون  طول عمر بالا و صرفه جویی در مصرف برق و پائین بودن هزینه برق با به روزترین فناوری است.

قیمت پروژکتور ال ای دی 50 وات

هم اکنون یکی از به روز ترین تکنولوژی‌‌های مهم در عصر حاضر برای تولید انواع لامپ‌ها و چراغ‌های led از جمله پروژکتور 50 وات فناوری smd می‌باشد.
همانطور که می‌دانید پنل‌هایی که  دارای برد الکترونیکیاز نوع SMD تولید می‌شود، گرما و اتلاف انرژی خیلی کمتری نسبت به دیگر فناوری‌ها خواهند داشت و همینطور دارای هزینه کمتری هستند.قیمت پروژکتور ال ای دی ۵۰ وات  را در قسمت فروشگاه اینترنتی فوتون مشاهده نمایید.

پروژکتور ال ای دی 50 وات SMD راه حل مناسبی برای نورپردازی پر بازده در نمای داخلی و خارجی ساختمان، پایه‌ برج نوری، همینطور بیلبوردها، پارکینگ‌ها و … از کاربردهای پراهمیت پروژکتورها است. قوانین مهندسی که در طراحی پروژکتور ۵۰وات SMD انجام شده است، باعث افزایش طول عمر و راحتی استفاده آن شده است. در ادامه به طور کامل به ذکر کاربرد‌های پروژکتور ۵۰وات SMD می‌پردازیم.

کاربرد پروژکتور 50 وات ال ای دی 

روشنایی مورد نیاز تابلوهای تبلیغاتی و بیلبوردها و البته تابلوی سر در فروشگاه‌ ها که روشنایی دارند.
نورپردازی دور تا دور باغ هاو ویلاها و فضاعای سبز
نورپردازی تابلو فرش، نقاشی و آثار هنری
روشن سازی حیاط، پشت بام و درب مکان‌ها
تامین کردن نور مورد نیاز در دوربین‌های مداربسته

قیمت پروژکتور ال ای دی 70 وات

پروژکتور LED با توان مصرفی 70 وات ، یکی از کم صرف ترین و پر کاربرد ترین انواع پرژکتور است. علت محبوبیت پروژکتور ال ای دی 70 وات در قدرت فوق العاده در نوردهی و  مصرف انرژی بسیار پایین آن نهفته است. مهم ترین ویژگی خاص پروژکتور LED این است که با گذشت زمان و استفاده مداوم دچار اُفت کیفیت نوری نمی‌شوند.

همچنین مقاوم بودن و ماندگاری پروژکتور های ال ای دی نسبت به ضربه و دمای فصول گرم یا سرد توجه خریداران را همواره به خود جلب می‌کند.

پروژکتور ال ای دی 70 وات محصول فروشگاه اینترنتی فوتون با قابلیت نصب آسان، مناسب برای فضاهای باز، خانه و سالن ها مانند سالن مطالعه و سال ورزشی و… است. همچنین میتوانید در روشنایی فضای صنعتی و محیط کار خود و یا نورپردازی بیلبورد ها از این پروژکتور استفاده کنید.

قیمت پروژکتور ال ای دی 100 وات

پروژکتور ال ای دی 100 وات علاوه بر این که فضای گسترده ای را روشن میکند ، روشنایی چشمگیری نیز دارد.

از پروژکتور ال ای دی به علت داشتن محافظت IP و داشتن فیکسرهای مقاوم میتوان در هرمحیطی با  هر شرایط اقلیمی استفاده کرد.

وجود هیت سینک برای کاهش دما در فصول گرم و همچنین طراحی دایکاست بسیار قوی طول عمر این محصول را تاحد بسیاری بالا برده است. به طوری که خرابی این دستگاه در فصول بسیار سرد یا بسیار گرم برای شما دغدغه محسوب نمی‌شود.

نکته حائز اهمیت از دید طرفداران پروژکتور ال ای دی ایمن بودن است. با توجه به اثرات مخرب نور اشعه UV ، پروژکتور‌های ال ای دی بهترین گزینه برای استفاده در دراز مدت است.

قیمت پروژکتور ال ای دی 150 وات

درخواست اصلی هر مصرف کننده، چه خانگی و چه صنعتی عمر بالای محصول و مصرف انرژی پایین است. پروژکتور LED نسبت به گرما و سرمای شدید، گرد و غبار، برف و باران و ضربه  بسیار مقاوم هستند .پروژکتور ال ای دی از لحاظ استاندارد مصرف  انرژی در تراز A⁺ قرار دارد.

طول عمر پروژکتور ال ای دی بسیار بالا بوده و راندمان کیفیت نوری تا پایان طول عمر ان کاهش پیدا نمی‌کند. همچنین واجد لامپ هایی از نوع LED SMD هستند. بنابراین مصرف انرژی را تا حد زیادی کاهش داده و بازدهی بیشتری دارند. همچنین نوری خروجی از این نوع پروژکتور ها شفاف و درخشان است. ازار دیداری و بصری کمتری دارند. زیرا در دامنه بزرگتری تولید نور می‌کنند.

قیمت پروژکتور ال ای دی 200 وات

پروژکتور ال ای دی ابا قابلیت نصب بسیار آسانی که دارد ممکن است از هزینه نصب جداگانه برای شما جلوگیری کند. با خیال راحت این محصول را حتی برای طولانی مدت در خانه نصب کنید . زیرا به دلیل استفاده از LED در ساخت این کالا که فاقد اشعه فرابنفش است به چشمان و بدن ما آسیبی نمی‌رساند.

از مزایای این پروژکتور نوردهی چشمگیر و با کیفیت، نصب آسان، ضد باران، برف، سرما و گرمای شدید، بدون تولید حرارت اضافی است. به همین علت بهترین گزینه برای آنهایی است که به دنبال محصولی با کیفیت برای استفاده طولانی مدت هستند.

برای اطلاع از قیمت پروژکتور ال ای دی در فروشگاه اینترنتی فوتون با مشاوران فروش ما تماس حاصل فرمایید. در تمام این سالها هدف ما جلب رضایت شما عزیزان می‌باشد.

تماس با ما فوتون :

آدرس :  استان البرز، کرج، بلوار موذن، پیروزی شمالی، ستاری، صنایع روشنایی فوتون

شماره های تماس :

تلفن ثابت: 02634322847

مدیریت فروش (آرمان نوری) : 09394141007

مدیریت سایت (محمد برجی) : 09354721949

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *