هالوژن سقفی smd را از فروشگاه اینترنتی فوتون تهیه نمایید. در خدمت شما هستیم با محصولاتی به روز و با کیفیت و به صرفه. چراغ SMD یا چراغ پنلی SMD یکی از جدیدترین و به روز ترین مدل‌های چراغ‌ تولید شده در بازار است. که در داخل ساختار آنها از لامپ SMD استفاده می‌شود. لامپ SMD درحقیقت مخفف عبارت انگلیسی  Surface Mounted Device است. و هالوژن سقفی اس ام دی نوعی تکنولوژی در ساختار محصولات الکترونیکی بحساب می‌آید. و برای ساخت قطعه‌هایی کاربرد دارد که به صورت سطحی نصب می‌گردند.

خرید هالوژن سقفی smd

برای خرید هالوژن سقفی smd با فروشگاه اینترنتی فوتون در ارتباط برقرار نمایید.مسئولان فروش فروشگاه فوتون در راستای پاسخ به سوالات و سفاراشات شما،24 ساعت روز در خدمتتون می‌باشند.در ادامه این مقاله به ویژگی‌های مفید هالوژن سقفی SMD خواهیم پرداخت.

  • اولین مورد کیفیت نور می‌باشد. هالوژن‌های سقفی اس ام دی دارای کیفیت نور بسیار بالا می‌باشند.
  • پخش یکنواخت نور
  • ابعاد استاندارد و کاربردی
  • هزینه بصرفه و مناسب

انواع هالوژن سقفی smd

در ادامه مطلب به موضوع انواع لامپ هالوژن سقفی smd می پردازیم :

  • یک لامپ هالوژن LED
  • دو لامپ هالوژن SMD
  • سه لامپ هالوژن COB

در حقیقت لامپ‌های هالوژنی ال ای دی دارای ابعاد و توان های متفاوتی هستند. که تکنولوژی استفاده شده در این مدل لامپ‌ها استفاده از یکسری دیود‌های LED است، که در کنار همدیگرقرار گرفته‌اند. و زمانی که جریان برق از این دیود‌ها عبور می‌کند،نور مناسب و به صرفه‌ای عبور می‌کند.

اما نکته جالب توجه اینست که نور چراغ‌های ال ای دی به تعداد LED ها رابطه مستقیم دارد.هرچه تعداد LED ها بیشتر باشد نور بیشتری هم تولید می‌شود.

خرید هالوژن سقفی smd

مزایای لامپ هالوژن LED:

در واقع لامپ هالوژن ال ای دی دارای مصرف برق کمتری است و قادر است نوری با شدت و کیفیت عالی تولید نماید.از نظر گرما هم این دسته از هالوژن‌های سقفی تولید گرمای کمتری دارند. و حتی استفاده از آنها باعث می‌شود تولید اشعه مادون قرمز و فرابنفش‌ای در فضا منتشر نشود.  هم اکنون در فضاهایی که نیاز به نورپردازی عالی داریم از این چراغ های هالوژنی استفاده می‌شود. از نظر جلوه زیبایی هم چراغ‌های هالوژنی ال ای دی مثل چراغ دکوراتیو عمل می‌کنند و قادر هستند در طراحی دکوراسیون فضا نیز نقش مهمی داشته باشند.

برای تهیه لامپ هالوژن SMD از تکنولوژی چیپ‌های SMD استفاده می‌شود. که طراحی آن‌ها به طوری است که مصرف انرژی آن بسیار کم است. و حتی می‌توانند نوری با کیفیت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. در ساختار داخلی هالوژن SMD ، آی سی هایی با پایه بسیار کوتاه قرار گرفته‌اند که بدون سوراخ شدن بر روی بورد نصب می‌شوند و با عبور هر گونه جریان برق قادر هستند نور مناسبی را توزیع نمایند.

مزایای هالوژن ال ای دی:

در حقیقت لامپ هالوژن SMD گرمای کمتری تولید می‌کند و می توان از آن برای تامین نور در فضاهایی مثل اداره‌ها ، سالن‌های مخصوص نمایش ، منازل ، حتی ساختمان‌های رسمی و … استفاده کرد. این مدل چراغ‌ها به شکل توکار نصب می‌گردند و قابلیت استفاده به صورت چراغ دکوراتیو را هم دارند.

و اینکه لامپ هالوژنی COB مثل لامپ های LED و SMD دارای قابلیت نوردهی در فضاهای مختلف هستند و قادر هستند علاوه بر تامین نور نور به تزیین و زیبایی محیط نیز کمک شایانی نمایند.
به طور مثال در سالن‌ها می‌شود دورتادور سقف را با لامپ‌های هالوژن COB نورپردازی کرد. و یا جهت تامین نور در سال‌های تاترها ، سالن‌های کنفرانس و … از این نوع ازهالوژن سقفی smd  استفاده کرد.

در ساختار داخلی لامپ‌های COB از چیپ هایی به نوع الکترونیکی چسبیده شده روی بردهای الکترونیکی استفاده می‌کنند. که درحقیقت در این نوع لامپ‌ها تعداد زیادی دیود بر روی یک صفحه قرار دارند و به شکل یک مرکز نورانی دیده می‌شوند.

همانطور که می‌دانیم لامپ هالوژن COB دارای طول عمر بالایی هستند . و با داشتن مصرف انرژی آن هم  پایین و طول عمر بسیار بالا در دسته محصولاتی قرار دارد که به شکل توکار قابل استفاده هستند و می‌توانند جهت تامین نور و تزیین فضا استفاده شوند.

قیمت هالوژن سقفی smd

قیمت هالوژن سقفی smd

شما کاربران و تقاضا کنندگان عزیز با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی فوتون اقدام به خرید هالوژن سقفی smd نمایید.و برای اطلاع از قیمت هالوژن سقفی smd با نیروهای فروش ما در تماس باشید.

۰۹۳۹۴۱۴۱۰۰۷ ||  ۰۲۶۳۴۳۲۲۸۴۷

 

مزایای هالوژن سقفی smd

اولین مزیت استفاده از هالوژن‌های سقفی smd کیفیت رنگ بسیار عالی می‌باشد. اینو تمام متقاضیان هالوژن‌های سقفی می‌گویند. و البته شماهم مطمئنا پس از استفاده همچین نظری خواهید داشت.

و مورد دوم: سایز کوچک که هم باعث زیبایی می‌شود و هم اینکه این لامپ‌ها به علت سایز کوچک کوارتز قادر هستند در بعضی مصارف مانند داخل تجهیزات و پروژکتورهای خاص LED استفاده می‎‌شود.
سومین مورد : هزینه پایین در استفاده از این هالوژن‌ها می‌باشد. و این لامپ‌ها به نسبت  لامپ‌های رشته‌ای دارای هزینه کمتری هستند. و برق کمتری هم مصرف می‌کنند.پس در مصرف برق صرفه جویی می‌شود.

 

فروش هالوژن سقفی smd

یکی از مهم ترین ویژگی‌های که یک عدد چراغ روشنایی باید داشته باشد، ایجادکردن و انتشار نوری یکنواخت بدون هیچ گونه خیرگی می‌باشد. که هالوژن سقفی smd این ویژگی‌ها را دارا می‌باشد. درحقیقت نور یکنواخت چشم انسان را به مقدار کمتری اذیت می‌کند. و دارای مقاومت بالا در مقابل روشن و خاموش شدن‌های پشت سرهم، می‌باشد.

پنل‌های سقفی smd در ابعاد‌های مختلفی طراحی و به تولید رسیده است. اعم از پنل‌های بسیار کوچکی در اندازه چراغ‌های هالوژنی تا پنل‌های سقفی 60*60 و این پنل‌ها دارای طرح‌های متنوعی هستند. مثل پنل‌های دور شیشه گرد، پنل‌های دور شیشه مربعی، پنل توکار بک لایت و … اما درکل و به طور معمول پنل‌های توکار طرفداران خیلی زیادی دارد.

تماس با ما فوتون :

آدرس :  استان البرز، کرج، بلوار موذن، پیروزی شمالی، ستاری، صنایع روشنایی فوتون

شماره های تماس :

تلفن ثابت: 02634322847

مدیریت فروش (آرمان نوری) : 09394141007

مدیریت سایت (محمد برجی) : 09354721949

1 دیدگاه در “هالوژن سقفی smd

  1. ارش گفت:

    سلام به تیم فروشگاه فوتون. بایت محصولتون من خیلی سپاس گزارم.هالوژن سقفی که از شما خریداری کرده ام خیلی با کیفیت است و نور یکنواختش درمقایسه با دیگر محصولات بسیار عالی است. ازتونممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *