پنل فنر متغیر (پارس شوق) را از فروشگاه اینترنتی فوتون تهیه نمایید . ما با محصولاتی به روز و با کیفیت با مناسب قیمت روز بازار در خدمت شما هستیم.
اطمینان شما فخر کسب و کار ماست. فروشگاه فوتون در سال 1399 برای بهره بری بیشتر و بهتر، برای مشتریان راه اندازی شد. از اهداف ما ارائه محصول با کیفیت، حذف واسطه، قیمت ارزان و ارسال سریع است.

خرید پنل فنر متغیر

پنل‌های فنر متغیر به طوری طراحی شده‌اند که فنرهای موجود در محصول بدون  هیچ گونه‌ای حد و حدودی در برش تعیین و قرار داده شده در سقف، مطابقت پیدا می‌کنند. جنس بدنه پنل‌های فنر متغیر از آلومینیوم است و با متد ریخته گری تحت فشار به تولید می‌رسند. اما سوال اینجاست این راه تولید چه منفعتی دارد؟ این جنس از بدنه در پنل فنر متغیر (پارس شوق) باعث انتقال حرارت از داخل پنل smd به بیرون آن می‌شود. و این باعث می‌شود حرارت داخل پنل فنر نماند و عمر مفید آن خیلی بیشتر از محصولات معمول بازار با جنس بدنه‌ی پلاستیک ABS باشد.

پنل SMD فنر متغیر ، دارای یک عدد فنر کشویی است که قابلیت تنظیمات دارد آن هم با استفاده از مکانیزم تنظیم مقدار فنر در ریل‌های پشت چراغ، امکان تغییر اندازه‌ی فریم مورد استفاده را به شما می دهد.
پنل فنر متغیر (پارس شوق) در عین اینکه ساده ولی خیلی شیک و زیبا می‌باشد. از مهم‌ترین مزایای پنل‌های SMD می‌شود به انعطاف پذیر بودن آن در طراحی، زیبایی، کیفیت نور بسیار بالا، مصرف انرژی خیلی کم، و همینطور ایجاد طیف رنگی خیلی متنوع، قابلیت کنترل آنها اشاره کرد.

نور این پنل‌ها می‌شود با توجه به نیاز و یا همینطور محیط‌های مختلف تنظیم شوند و همینطور که چشم را در برابر نور خیزه کننده و ناخوشایند مراقبت کنند.

برای خرید پنل فنر متغیر (پارس شوق) از فروشگاه اینترنتی فوتون باما تماس حاصل فرمایید.

فروش پنل متغیر

از ویژگی‌های فروش پنل متغیر تمام نور بودن آن است که به این دلیل می‌باشد که بدون لبه بوده است و همینطور به کمک فنر‌های متغییر تعبیه شده است.

پنل فنر متغیر (پارس شوق) دارای یکسال ضمانت معتبر فروشگاه اینترنتی فوتنون می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های این محصول:

  • طراحی زیبا و منحصر به فرد
  • کیفیت نور بالا خلی بالا
  • طول عمر مفید
  • طیف رنگی بسیار متنوع
  • مصرف انرژی خیلی کم (رده انرژی A+)

پنل‌های فنر متغیر انواع متفاوتی دارند که ار آنها می‌توان موارد زیر را نام برد:

روکار : چراغ فنر متغیر به صورت روکار نصب می‌شوند.

توکار : پنل فنر متغیر به صورت توکار نصب می‌گردد.

اداری : مناسب برای محیط‌های اداری هستند.

تمام نور : شامل مکانیزم فنر کشویی هستند. که با کمک آن قادر هستین فریم چراغ را به مقدار دلخواه درآورد تا در هر برشی از سقف قابلیت استفاده داشته باشند.

هالوژن : پنل‌های فنر متغیر از لامپ‌های هالوژنی استفاده می‌نمایند.

ضدبخار : برای نصب در سرویس‌های بهداشتی استفاده می‌شوند.

شفاف : دارای یک شیشه پنل به شکل آفتابی، مهتابی، طبیعی و چند حالته هستند.

پروژکتورنما : در نمای پروژکتوری هستند.

قیمت پنل فنر متغیر

برای اطلاع از قیمت پنل فنر متغیر در فروشگاه اینترنتی فوتون با مشاوران فروش ما تماس حاصل فرمایید. در تمام این سالها هدف ما جلب رضایت شما عزیزان می‌باشد.

تماس با ما فوتون :

آدرس :  استان البرز، کرج، بلوار موذن، پیروزی شمالی، ستاری، صنایع روشنایی فوتون

شماره های تماس :

تلفن ثابت: 02634322847

مدیریت فروش (آرمان نوری) : 09394141007

مدیریت سایت (محمد برجی) : 09354721949

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *