قیمت محصولات چراغ سوله ای LED و معرفی آن در این بخش از سایت فروشگاه اینترنتی فوتون قابل دسترسی می‌باشد.برای اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

لوگو فوتون

۰۹۳۹۴۱۴۱۰۰۷ ||  ۰۲۶۳۴۳۲۲۸۴۷

چراغ سوله ای LED

چراغ سوله ای LED  محصولی است که قابلیت استفاده در سوله‌ها و کارگاه ها دارد. می‌توانند به منظور المانی تامین کننده روشنایی فضا مورد استفاده قرار گیرند.

این محصولات دارای ویژگی‌هایی متمایز هستند. که این موضوع باعث است آنها را از سایر چراغ‌های قابل استفاده در محیط‌ های دیگر مجزا می‌سازد.این ویژگی‌ها شامل

  • ضد آب
  • ضد گرد و خاک
  • مقاومت بالا در برابر حرارت
  • مقاوم بودن در برابر ضربه‎‌ها و انفجار
  • مصرف انرژی کم
  • نور

برای اطلاع از قیمت چراغ سوله ای LED با فوتون تماس حاصل فرمایید. در خدمت شما هستیم.

چراغ سوله ای LED

انواع چراغ سوله ای

انواع چراغ سوله‌ای و صنعتی می‌توانند به صورت سقفی و یا آویز مورد استفاده قرار گیرند. و در واقع در مدل‌های مختلفی به تولید برسند. که مشتریان قادر هستند متناسب با محل موردنظرشان یکی از این چراغ ها را انتخاب کنند.

چراغ‌های سوله‌ای دارای مدل‌های متفاوتی هستند. و در ساختمان داخلی آنها می‌تواند لامپ‌های فلورسنتی یا لامپ‌های ال ای دی به کار رود. همینطور که این چراغ‌ها معمولا ضد نم ، ضدضربه و ضد گردوغبار می‌باشد. که با اطمینان می‌توان آن ها را در محیط های کارگاهی و سوله‌ای به کار برد. همانطور که در بالا ذکر کردیم چراغ های صنعتی می‌توانند آویز یا سقفی باشند. که در ادامه به معرفی این چراغ ها میپردازیم:

  • چراغ صنعتی نوع آویز
  • چراغ صنعتی و کارگاهی نوع سقفی
  • چراغ سالنی و چراغ سوله ای

مزایا انواع چراغ سالنی یا چراغ سوله ای

انسجام ساختمان

چراغ سالنی و سوله‌ای دارای ساختمانی منسجم می‌باشد. که از ابعاد کوچکتری ساخته شده است .و همه قطعات راه اندازی این چراغ‌ها درون آن نصب شده است و به راحتی قابل دسترسی و تعویض می‌باشد.

عدم گرم شدن قطعات راه انداز

در چراغ‌های سالنی و چراغ سوله ای بخش مجموعه لامپ‌ها کاملا از بخش مجموعه راه انداز ممتاز شده است. که به همین دلیل از گرم شدن قطعات راه انداز چراغ به طور کامل جلوگیری می‌کند . و این موضوع باعث می‌شود. که شما با اطمینان و صحت کامل و با امنیت بالاتری بتوانید از این چراغ‌ها استفاده نمایید.

قیمت چراغ صنعتی LED

خرید چراغ LED

جنس بدنه

بدنه انواع چراغ سوله ای به صورت کامل از ورق آلومینیومی پوشیده شده است. که با پروفیل‌های آلومینیومی خاص کلاف بندی گردیده است. و همچنین تمام بدنه این محصولات با رنگ پودری به جنس الکترو استاتیک پوشیده شده است.
در چراغ‌های سالنی و سوله‌ای لامپ درون یک محفظه که شامل در می‌شود قرار می‌گیرد. که این درب از شیشه سکوریت نشکن ساخته می‌شود. تا در برابر تنش های حرارتی مقاوم باشد.

از ویژگی‌های دیگر که در انواع چراغ سالنی یا چراغ سوله‌ای وجود دارد  این است که لولاهای استیل و براکت‌ها نصب با قابلیت تنظیم را دارا است. و در ساخت آنها  از سیم هایی نسوز، و سرپیچ و ترمینال سرامیکی استفاده  شده است که امنیت و استحکام کامل این محصول را بالاتر می‌برد. شما می‌توانید با خرید چراغ سالنی یا خرید چراغ سوله ای از این نوع محصولات برای تامین نور در محیط های بزرگ و صنعتی استفاده نمایید.

اگر به دنبال خرید انواع چراغ های سوله‌ای با بهترین قیمت و  کیفیت مناسب هستید که تا مدت‌ها نیازی به تعویض این وسیله یا تعمیر پیدا نکنید، تنها کافی است با مشاوران فروشگاه اینترنتی فوتون تماس بگیرید.

تماس با ما فوتون :

آدرس :  استان البرز، کرج، بلوار موذن، پیروزی شمالی، ستاری، صنایع روشنایی فوتون

شماره های تماس :

تلفن ثابت: 02634322847

مدیریت فروش (آرمان نوری) : 09394141007

مدیریت سایت (محمد برجی) : 09354721949

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *